Međunarodni aerodrom Tuzla (MAT) prema Planu poslovanja za narednu godinu, koji je danas usvojila Vlada TK, u 2017. bi trebao udvostručiti svoje prihode.
Postoje veoma ambiciozni planovi za razvoj MAT-a, a pored otvaranja novih linija, najvažnija investicija je rekonstrukcija i proširenje putničkog terminala, projekat vrijedan pet miliona KM, prenosi Faktor.
– Pola novca bit će obezbijeđeno iz budžeta FBiH i Tuzlanskog kantona, a druga polovina bi se obezbijedila na osnovu zaduženja MAT-a. Nama ta investicija treba da bi zadovoljili potrebe putnika. U 2016. godini planiralo smo da ćemo imato 305 hiljada putnika i taj ćemo plan najvjerovatnije ispuniti. U narednoj godini planiramo da ćemo imati 480 hiljada putnika – rekao je direktor Međunarodnog aerodroma Tuzla (MAT) Rifat Karasalihović.
Od marta je planirano uvođenje još pet linija na tuzlanskom aerodromu i to za Bratislavu (Slovačka), Köln (Njemačka), Friedrichshafen i Nürnberg (Njemačka) te Växjö (Švedska). Od ranije su uspostavljene linije za London Luton (Velika Britanija), Basel (Švicarska), Billund (Danska), Berlin, Dortmund, Frankfurt Hahn i Memmingen (Njemačka), Eindhoven (Holandija), Gothenburg, Malme i Štokholm (Švedska). Dakle, od marta će se iz Tuzle letjeti na 16 evropskih destinacija.
Na MAT-u je u toku proces puštanja u rad pristupnih svjetala, svi radovi su završeni, a čeka se da se završe potrebne kontrole.
– Radovi na postavljanju pristupnih svjetala su okončani. Direkcija civilne avijacije je odradila ground (zemaljsku op. a.) kontrolu, a sutra bi trebalo da BHANSA izvrši flight (letačku op. a.) kontrolu. Poslije toga nas, ako sve zadovoljimo, očekuje publikacija procedure u aerodromskum priručniku Međunarodnog aerodroma Tuzla. Nadamo se da će ta svjetla biti puštena u rad 15. januara – navodi Karasalihović.
Ova svjetla su veoma bitna za rad aerodroma, posebno u zimskim mjesecima kada se često javlja magla.
– MAT sada ima minimum od 1.000 metara vidljivosti, kada je u pitanju magla. Sa novim svjetlima doći ćemo do minimuma od 500 metara vidljivosti i time ćemo zadovoljiti međunarodne standarde. Ukoliko vidljivost bude lošija i spusti se ispod 500 metara avioni neće moći slijetati. Naglašavam da ukoliko je vidljivost manja od 200 metara avioni ne mogu slijetati ni na jedan aerodrom na svijetu – pojasnio je Karasalihović.