Aldi dolazi u Italiju i traži ‘prezimenjake’

0

Njemački maloprodajni lanac Aldi ulazi na italijansko tržište, a kako bi privukao što više pažnje poslužio se zanimljivom strategijom.

Kompanija je pozvala sve Italijane koji se prezivaju Aldi da se jave i budu njeni „ambasadori“.

U Italiji postoji oko 100 porodica koje se prezivaju Aldi, što je čista slučajnost, jer je naziv njemačkog giganta sastavljen od riječi Albrecht (prezime osnivača) i Diskont.

Pet Aldija već se odazvalo pozivu i snimili su promotivni spot za kompaniju.

Aldi se već dvije godine priprema za ulazak na ovo tržište. Prvih 10 radnji otvorit će 1. marta na sjeveru države, a još 35 do kraja godine.

Već su zaposlili 880 ljudi a do kraja godine će ih raditi više od 1.500. Aldijev rival, Lidl, već je prisutan u Italiji gdje ima više od 500 trgovina.

Aldi i Lidl su dvije najveće maloprodajne grupe u Njemačkoj i u cijeloj Evropi.