Addiko banka je prva reagovala na zarazu korona virusom te klijentima omogućila da sva plaćanja realizuju iz udobnosti svog doma, bez odlaska u banku i bez naknade.
Iako su epidemiološke mjere sve blaže, te se situacija polako normalizuje, akcija korištenja usluga Addiko Mobile i Addiko EBank za fizička lica je opet produžena, i to do 31.7.2020. godine.
„Želimo biti stabilizirajući faktor u ovoj specifičnoj situaciji. Smatramo da je od iznimne važnosti da klijenti imaju opciju da plaćaju bez dolaska u poslovnicu, kad god to njima odgovara, na način na koji im to odgovara, a do 31.07. i bez naknade putem Addiko digitalnih kanala“, istakla je Belma Sekavić Bandić, član Uprave Addiko Bank dd Sarajevo.
„Veliku pažnju posvećujemo digitalizaciji našeg poslovanja i naših usluga, tako da smo i ovu rizičnu situaciju dočekali spremno, a klijentima omogućili i pogodnost korištenja Internet i mobilnog bankarstva bez naknade u cilju zaštite zdravlja naših klijenata i zaposlenika“, istakao je Boštjan Pečenko, član Uprave Addiko Bank ad Banja Luka.
Osim ove akcije, Addiko banka je preduzela i niz epidemiološkoh mjera radi maksimalne zaštite zaposlenika i klijenata, a kako je ranije saopšteno, Banka neće povećavati cijene svojih usluga, već će nastojati svoju ponudu uskladiti sa mogućnostima klijenata nudeći pogodnosti poput ovih za korištenje Addiko digitalnih usluga.
D.H.