Tvrdnje koje su se danas pojavile u nekoliko beogradskih medija u vezi sa navodnom transformacijom Air Serbije u low-cost kompaniju u potpunosti su iskonstruisane i netačne, tvrde iz ove kompanije.
Kao izvori za ove tvrdnje navedeni su neimenovani bivši zaposleni kompanije, kao i navodni pojedini putnici, čije su poruke sa društvenih mreža citirane u tekstu kao “krunski dokazi” za tvrdnje iznete u tekstu, stoji u saopštenju Air Serbije.
– Air Serbia se ne transformiše u lou kost kompaniju. Air Serbia slijeće i nastavit će da slijeće na glavne svjetske aerodrome kao što su JFK u Njujorku, Hitrou u Londonu, Šarl de Gol u Parizu i druge. Lou kost kompanije uglavnom slijeću na manje aerodrome, udaljene od velikih gradova u kojima su takse za korišćenje aerodromskih usluga mnogo niže. Air Serbia ima vrhunski Premium salon na Aerodromu Nikola Tesla u Beogradu, najbolji na Balkanu, dok lou kost tako nešto po pravilu nemaju. Air Serbia ima sopstveni program za česte putnike (frequent flyer program) Air Serbia Etihad Guest Program sa preko 110.000 članova do sada, koji gostima pruža čitav spektar mogućnosti za ekonomičnije putovanje i bolje ukupno iskustvo putovanja. Lou kost kompanije nemaju ovakvu vrstu programa. Na kraju, lou kost kompanije lete od tačke A do tačke B (point-to-point), dok kod Air Serbije možete da kupite karte za putovanja do 42 destinacije preko čvorišta u Beogradu, kao i do stotina drugih destinacija, koje su dostupne posredstvom Air Serbia kod-šer partnera. Dakle, Air Serbia ne može nikako da se transformiše u lou kost kompaniju”, navode u toj kompaniji.
Ono što je tačno, kako navode, jeste da se u Air Serbiji dešava niz promena čiji je cilj da se postigne ekonomičnije poslovanje, veće uštede i povećanje profitabilnosti u jednoj veoma konkurentnoj industriji sa mnogo izazova.
To nije nešto što se dešava samo u Air Serbiji, već se sa tim suočavaju sve svjetske avio-kompanije. Pravila igre se mijenjaju, uspješniji će biti oni koji se najbolje prilagode novim pravilima.
Mjere racionalizacije doprinijet će boljoj organizaciji rada, uz optimalno korišćenje ljudskih resursa i uštede u poslovanju. Navedene mjere neće ni na koji način uticati na redovno obavljanje poslovnih aktivnosti, niti će uticati na kvalitet usluge koja se pruža gostima, stoji u saopštenju.