Air Serbia je u pregovorima s Turkish Airlinesom o osnivanju zajedničkog ulaganja sa podružnicom turske firme – Turkish Technics, što bi uključivalo pogon za održavanje, popravak i remont (MRO) u Beogradu koji bi prvenstveno opskrbljivao flotu srbijanskog prevoznika.
Izvršni direktor firme Air Serbia, Jiri Marek, istaknuo je: „Kad naša flota dosegne veličinu od 30+ aviona, to je vrijeme kada trebate razmotriti mogućnosti da imate svoj hangar u svojoj bazi. Trenutno obavljamo svoje zadatke osnovnog održavanja u više objekata širom Evrope.
Kao što je Turkish Technics već spomenuo, s njima razgovaramo o potencijalnom zajedničkom ulaganju i razvoju takve opcije u našoj matičnoj bazi.
Međutim, to nije jedina opcija i istražujemo druga moguća rješenja. Te se stvari ne događaju preko noći – zahtijevaju vrijeme i pregovore”.
Srbijanski prevoznik trenutno povjerava svoje bazno održavanje vanjskim dobavljačima nakon problema s prethodnim pružateljem usluga, beogradskom Jat Tehnikom.
“U ovom trenutku cjelokupno održavanje baze povjereno je vanjskim saradnicima. Tokom proljetnog perioda koristili smo pretežno Turkish Technics u Istanbulu.
Tokom zimske sezone koristimo pogon Atitecha u Napulju, Italija. Za naše ATR-ove koristimo održavanje Aero Technic BG u Sofiji, Bugarska.
Potpuno mijenjamo naš trenutni pristup i rezerviramo mjesta za održavanje za sljedeće tri do četiri godine, umjesto da se oslanjamo na dostupnost mjesta iz sezone u sezonu”, rekao je izvršni direktor, prenio je Ex-Yu Aviation News.
Tokom ljeta, predsjednik Turkish Airlinesa, Ahmet Bolat, rekao je da kompanija razmatra otvaranje podružnice u Srbiji. “Radimo na toj podružnici s investitorima, na primjer u Beogradu, u Srbiji. U skladu s tim ćemo donijeti odluku. Uvijek smo otvoreni za prilike i procjenjujemo buduće izglede. To je važna stvar”, rekao je Bolat.