Bruketa&Žinić&Grey i Addiko banka s kampanjom za “Pakete tekućih računa” su jedini iz cijele regije koji su se ove godine plasirali u finale renomiranog takmičenja Euro Effie. Dostignuće je tim veće kada se uzme u obzir da je riječ o jedinoj kampanji za finansijske usluge u cijeloj Evropi koja se uspjela probiti do finala.
Euro Effie je godišnje takmičenje koje nagrađuje najefikasnije međunarodne komunikacijske i oglašivačke kampanje u Evropi. Žiri radove ocjenjuje na osnovu kreativnosti rješenja i ostvarenih rezultata, a takmičenje organizuje Europsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA).
„Sam ulazak u finale Euro Effie-s je izuzetno ostvarenje, pogotovo kada se uzme u obzir da konkurenciju čine sve organizacije i sve kreativne agencije u Evropi, s budžetima i resursima o kojima mi možemo samo sanjati. Ipak, s dobrom komunikacijskom strategijom, kvalitetnim originalnim kreativnim rješenjem i predanim timom ništa nije nemoguće. Uvažavajući ostale finaliste, jer sigurno nitko se u finalu nije našao nezasluženo, nadam se da nećemo stati samo na finalu”, izjavila je Maja Čulig, direktorica Marketinga za Addiko Grupu.
„Veseli me priznanje i kreativnosti i efikasnosti kampanje Paketa tekućih računa Addiko banke u regiji, posebno jer se radi o jedinoj kampanji u finansijskom sektoru u Europi koja je uspjela ući u finale. Addiko banka od samog lansiranja novog brenda ostvaruje sjajne poslovne rezultate na tržištu, a svega toga ne bi bilo bez dobrog i dinamičnog tima kojeg čine i predstavnici oglašivača i agencije”, izjavila je Ivanka Mabić Gagić, direktorica međunarodnog poslovanja agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Pobjednici će se znati na dodjeli nagrada 16. oktobra u Briselu.