Njemački proizvođač sportske opreme Adidas u četvrtak je izvijestio da mu je neto dobit u drugom tromjesečju više nego udvostručena zahvaljujući svjetskom nogometnom prvenstvu u Rusiji i pojačanoj internetskoj prodaji.
Neto dobit njemačke firme u drugom je kvartalu poskočila na 396 miliona eura, sa 158 miliona eura u istom razdoblju prošle godine.
Zahvaljujući snažnoj potražnji na ključnim sjevernoameričkim i na kineskom tržištu i u online prodaji, prihodi grupe porasli su četiri posto, na 5,3 milijarde eura.
Veliki pokretač rasta u drugom kvartalu bilo je svjetsko nogometno prvenstvo u Rusiji, zahvaljujući kojem je Adidasova prodaja samo na ruskom tržištu zabilježila dvocifrenu stopu rasta.
Osim što je bio dobavljač lopti za prvenstvo, Adidas je sponzorirao 12 od ukupno 32 reprezentacije na turniru, što im je pomoglo da bezbolno prebrode rano ispadanje njemačke reprezentacije.
„Imali smo još jedan snažni kvartal, čemu je pridonijelo uspješno poslovanje vezano za svjetsko prvenstvo u nogometu”, izjavio je glavni izvršni direktor Kasper Rorsted.
Grupi su na ruku išle i više cijene specijaliziranih linija sportske odjeće i obuće, što je pomoglo nadoknaditi negativan utjecaj valutnih tečajeva i marketinške troškove vezane za prvenstvo.
Hina