Akcija plaćanja bez naknade, korištenjem usluga Addiko Mobile i Addiko E bank za fizička lica, koju je Addiko banka prva uvela na bh. tržištu, produžena je do kraja maja.
Iako se situacija sa pandemijom korona virusa djelomično stabilizovala, te su neke mjere ublažene, ipak je situacija još uvijek daleko od uobičajene, što je bio motiv banci da klijentima, korisnicima ovih usluga, omogući da i dalje sva plaćanja realizuju iz udobnosti svoga doma, kada god to njima odgovara, bez odlaska u banku i bez naknade.
“Svjesno smo se odrekli dijela prihoda i pokrenuli ovu akciju kako bismo naše klijente maksimalno zaštitili. Omogućili smo im da, u rizičnim epidemiološkim uslovima, ne moraju izlaziti iz svojih domova radi korištenja bankarskih usluga”, istakla je Belma Sekavić Bandić, član Uprave Addiko Bank dd Sarajevo.
“Klijenti su sa zadovoljstvom prihvatili ovu pogodnost, a drago nam je da smo podstakli i druge na ovakve ili slične akcije, a s ciljem zaštite zdravlja naših klijenata”, naglasio je Boštjan Pečenko, član Uprave Addiko Bank ad Banja Luka i dodao da je akcija produžena do 31.5. ove godine, uz namjeru Banke da prati razvoj situacije i u skladu s tim prilagođava uslove korištenja svojih proizvoda i usluga.
Osim ove akcije, Addiko banka je preduzela i niz mjera da zaposlenike i klijente maksimalno zaštiti od eventualne zaraze, a kako je ranije saopšteno, Banka neće povećavati cijene svojih usluga, već će nastojati svoju ponudu uskladiti sa mogućnostima klijenata nudeći pogodnosti poput ovih za korištenje Addiko digitalnih usluga.
D.H.