Addiko Bank Sarajevo još jednom je, treći put zaredom, potvrdila svoju izvrsnost u odnosima sa klijentima, kroz certifikat „Customers’ Friend – Jer mi cijenimo svoje klijente” koji se dodjeljuje kompanijama i organizacijama koje njeguju uzoran odnos prema klijentima.
![](https://i0.wp.com/www.biznisinfo.ba/wp-content/uploads/2021/08/ICERTIAS_ABSA_addiko.jpg?resize=700%2C569&ssl=1)
Certifikat je dodijeljen od strane međunarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association sa sjedištem u Švicarskoj.
„Ova certifikacija nam je veoma bitna, prvenstveno zbog svih izazova koje smo naslijedili u prošlosti, a koje smo veoma uspješno okončali”, istakao je Emir Jildizlar, menadžer korporativnih komunikacija Addiko Bank Sarajevo, te dodao da je kvalifikaciji za ovaj certifikat prethodio vrlo strog i opsežan proces analize koja uključuje niz provjera koje provodi organizacija ICERTIAS.
Zahvaljujući visokim rezultatima sekundarnog istraživanja, Addiko Bank Sarajevo je i ove godine opravdala najviši status izvrsnosti – „Customers’ Friend – Vrhunska izvrsnost” (eng. Superior Excellence). Istraživanja pokazuju da se briga o klijentima, ljubaznost i stručnost svrstavaju u Top 5 stvari koje klijenti najviše cijene, a Addiko banka svojim poslovanjem pokazuje upravo to – da su im njihovi klijenti na prvom mjestu.