Kontinuiranim ulaganjem u automatizaciju procesa i inovativne, digitalne servise, Addiko Bank Sarajevo omogućila je svojim klijentima pristup dodatnim sredstvima bez potrebe za dolaskom u poslovnice Banke.
„U pitanju je u potpunosti automatizovan proces, gdje već identifikovani klijenti, u skladu sa regulatornim i zahtjevima internih procedura, putem Addiko mobilne aplikacije mogu dobiti na raspolaganje dodatna sredstva na svom tekućem računu“, pojasnio je Hamdija Hadžić, Direktor sektora za Maloprodaju.
Dodatno, svi novi i postojeći klijenti, za kreditna zaduženja, mogu jednostavno aplicirati online, putem web stranice Banke ili putem Addiko mobilne aplikacije.
Dodao je i da će u skladu sa svojim stateškim opredjeljenjima, Banka nastaviti kontinuirano raditi na unaprjeđenju procesa i servisa kako bi klijentima omogućila brza i jednostavna rješenja.
„Addiko Bank Sarajevo bilježi kontinuirani rast korisnika digitalnih usluga, a prema zvaničnim rezultatima ovaj broj je duplo veći u odnosu na 2019-tu godinu. Najveći porast ostvarili smo u dijelu korisnika usluge mobilnog bankarstva, tačnije, ukoliko posmatramo u procentima, Addiko mobilnu aplikaciju sada koristi čak 120% više klijenata u odnosu na 2019-tu godinu. Ono što nas posebno raduje je činjenica da klijenti u sve većoj mjeri svoje transakcije usmjeravaju na digitalne kanale, te očekujemo da će broj transakcija, posmatrano u istom periodu, do kraja godine biti veći za 137%“, zaključio je Hadžić.
Iz Addiko Banke navode i da digitalni servisi ostaju u fokusu, te da će u narednom periodu nastaviti kontinuirano raditi na uvođenju inovativnih funkcionalnosti, kako bi svojim klijentima ponudili moderno korisničko iskustvo i olakšali korištenje finansijskih usluga.