Addiko banka najavila je da cijene usluga ostaju nepromijenjene, a u petak su na internet stranici banke objavljene informacije o uslovima i načinu apliciranja za odgodu plaćanja za klijente pogođene epidemijom korona virusa.
Kako je saopćeno iz Addiko banke, ova banka je prva reagovala na početku epidemije, te ukinula naknade za transakcije putem internet i mobilnog bankarstva, kako bi klijente dodatno motivisala da plaćanja vrše od kuće i ne izlaze napolje.
„Naknade za Internet i mobilno bankarstvo za fizička lica su 0 KM do kraja aprila, a ne planiramo povećavati naknade ni za ostale proizvode i usluge za fizička i pravna lica. Prioritet Addiko banke je zaštiti svoje klijente i zaposlenike, da bismo se svi što jednostavnije i efikasnije nosili sa posljedicama epidemije“, istakli su u Addiko banci.
Maksimalno pojednostaviti odgodu plaćanja kreditnih obaveza
Klijenti banke čiji su prihodi značajno pogođeni epidemijom mogu i zvanično aplicirati za odgodu plaćanja svojih kreditnih obaveza.
„Način prijave zahtjeva je veoma jednostavan, u prvoj fazi za fizička lica čak bez fizičkog dostavljanja dokumentacije, kako bismo klijentima olakšali apliciranje, zaštitili ih i poštedili bespotrebnog izlaska iz njihovih domova“, kažu u Addiko banci i ističu da će svi klijenti koji apliciraju za ovu odgodu dobiti odgovor od banke u što kraćem roku, u skladu sa tehničkim mogućnostima banke.
D. Hadžić