Bosanskohercegovačka prehrambena industrija AC Food i ove godine će zabilježiti rekordne rezultate izvoza sa porastom od 26% u odnosu na prošlu 2018. godinu.
Usporedbe radi, i prošla 2018. godina bila je za ovu kompaniju uspješnija u izvozu za 50% u odnosu na 2017. Ovim je nastavljen trend povećanja izvoza koji je dodatno pojačan sa otvaranjem novih tržišta za brendove kao što su Tops, Maza i Petit.
“Sudeći po narudžbama, već sada možemo reći da su naši planovi za ovu godinu ispunjeni. Najveći rast u izvozu postiže biskvit Tops. Poslije tržišta Bosne i Hercegovine, ovaj omiljeni brend najviše se prodaje na tržištu Hrvatske. Također, značajan rast imamo na Petitima u Hrvatskoj. Povećanje izvoza pratile su inovacije, te uvođenje novih brendova i proizvoda, ali i dodatne prodajne aktivnosti. U relativno kratkom periodu otvorili smo nova tržišta, i to u Crnoj Gori, Srbiji, Austriji, SAD-u i Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Bilježimo dodatnu potražnju naših artikala u ovim zemljama i trgovačkim lancima Konzum, Kaufland, Metro i Tommy. Također, treba istaći da krem namaz Maza bilježi rast na tržištu SAD-a, Austrije, Srbije i Crne Gore. Maza je na tržištu Hrvatske dodatno ulistana pored Kauflanda, od sada i u KTC-u”, pojašnjavaju u kompaniji AC Food.
U AC Foodu navode da su u toku pregovori oko ulistavanja Maze u dodatnih 180 objekata Konzuma u Hrvatskoj. Linija za proizvodnju Petita već radi u tri smjene za Kaufland, a kapaciteti za proizvodnju biskvita i pettit keksa su u potpunosti ispunjeni do kraja godine.
AC Food je osnovan 2017. godine, članica je AS Holdinga i nastala je kao kompanija koja je preuzela proizvodnju Agrokomercovih brendova. Izvozna orijentiranost čini ovu kompaniju posebno značajnom za povećanje konkurentnosti i razvoj bosanskohercegovačke prehrambene industrije.