Klasov Zlatni puder ušao je na tržište Slovenije i od sada je dostupan u trgovačkom lancu Mercator. U prvom krugu plasmana Zlatni puder će biti na policama u 40 Mercatorovih tržnih cenatar u Sloveniji.
«Ulazak u slovenski Mercator je veliki uspjeh za naš brand. Ovo je još jedna potvrda kvaliteta i zadovoljstva kupaca koje Zlatni puder ima na domaćem i na inozemnim tržištima. Kada domaćice ne žele rizikovati, i nastoje da im pita, hljeb, pogača ili kolači uspiju, tada obavezno biraju Zlatni puder. Zlatni puder je kao brand lider u svojoj kategoriji namjenskog brašna ne samo na domaćem tržištu. U Crnoj Gori npr., Zlatni puder ima 30% udjela u ovoj kategoriji, a izvozi se i na tržišta Kosova, Švedske, Engleske, Sjedinjenih Američkih Država, Holandije i Njemačke. Saradnja sa Mercatorom je šansa da se značajnije pozicioniramo i na ovom tržištu», izjavio je direktor kompanije Klas d.d. Sarajevo Rusmir Hrvić.
Nakon Mercatora, u planu je ulistavanje ovog proizvoda i u ostale tržne lance na ovom tržištu. Ulazak Zlatnog pudera na tržište Slovenije pripremali su timovi Klasa i slovenskog partnera, pri čemu su pomogla iskustva izvanrednog uspjeha Vispakove “Zlatne džezve”, još jednog branda AS GROUP, koja se u ovoj zemlji prodaje na oko 1.000 prodajnih mjesta.
Inače, Zlatni puder ove godine bilježi 44 godine uspješnog postojanja. Proizvodi se u Klasovom mlinu za preradu pšenice koji je najveći i najsavremeniji potpuno automatizirani mlin u Jugoistočnoj Evropi, i čiji je ukupni instalirani kapacitet 450 tona dnevno.