Često vam se dešava da uprkos jakim argumentima ne uspijevate da sagovornika ubijedite da ste u pravu? Možda svoje stavove ne iznosite na “prijemčiv” način?
Da biste pridobili druge i bili uvjerljivi, neophodno je da budete spontani, ironični, duhoviti, otvoreni i prije svega blagi, tvrde stručnjaci za komunikaciju.
Ako se ponašate suviše autoritativno ili se trudite da po svaku cijenu nametnete svoje mišljenje, vaš sagovornik će zauzeti defanzivni stav, pa će samim tim i komunikacija biti otežana. Zato, kada iznosite argumente, činite to nenametljivo, savjetuju stručnjaci.
Potrudite se da svom oponentu otvorite mogućnost za nov način sagledavanja problema i dopustite mu da sam izvuče zaključke i donese odluku. Svoj cilj ćete lakše postići ako prilikom razgovora ubacite nekoliko efektnih šala koje će razvedriti ili nasmijati vašeg “protivnika”.
Osim toga, budite otvoreni da i sami preispitate svoje stavove jer ćete tako pojačati osjećaj povjerenja. Kad se razgovor “rasplamsa”, iskoristite originalne argumente koji će izazvati iznenađenje kod sagovornika.
Navedite činjenice koje podstiču dijalog a sa kojima će se suprotna strana sigurno složiti. I ne zaboravite: navedite najprije pozitivne aspekte vaših argumenata, a negativne dodajte na kraju.