S obzirom da živimo u vremenu kad su ljudi sretni što imaju bilo kakav posao, javlja se i strah od njegovog gubitka. Ukoliko ste pomalo nesigurni na radnom mjestu i pitate se činite li sve kako biste trebali – razmislite o sljedećih pet savjeta koji vam mogu pomoći u svakodnevnim situacijama i izgradnji boljeg odnosa s kolegama i šefom.
Pogreške će se događati
Vjerovatno ste zabrinuti da će vas svaka greška koštati posla. Naravno, u većini slučajeva to se neće dogoditi. No, kako biste se u potpunosti mogli opustiti znajte da se pogreške događaju svima pa i vama, stoga ih koristite kao vrijedne lekcije.
Izbjegavajte tračeve
Iako će vam se ured katkad učiniti kao srednjoškolsko dvorište – izbjegavajte sudjelovati u tračanju, a naročito u širenju tračeva. Osim što je jako neprofesionalno, uz to vas može dovesti i u razne neprilike i neugodne situacije.
Šef nije vaš najbolji prijatelj
Koliko god vam se šef ili šefica činili prijateljski nastrojenima, zabavnima i opuštenima – oni su ipak vaši šefovi! Zadržite svoj odnos na profesionalnom nivou i ne uplićite ih u svoj privatan život.
Dolazite ranije, odlazite kasnije
Pravilo se posebno odnosi na sve one koji su tek počeli raditi na novom radnom mjestu. Potrudite se doći prije šefa, a otići nakon njega. Makar se radilo o samo nekoliko minuta razlike, učinite to kako biste ostavili dobar dojam.
Istražujte
Prije nego pokucate šefu na vrata i krenete s nizom pitanja, istražite prvo sami. Koristite se Googleom koji ima gotovo sve odgovore. Također ga koristite kako biste bili informisani o događanjima u zemlji i svijetu.