Statistike kažu da samo 50 posto poslova preživi prvih pet godina poslovanja, dok kasnije samo trećina dođe do jubilarnih 10. Razloga za neuspjeh je mnogo, a među najvećima je nedostatak jedinstvenosti i različitosti.
Da biste bili dobri, ili najbolji, morate biti baš to, unikatni kako bi ljudi svoj teško zarađen novac uložili u vas ili vašu ideju. Addicted2success vam otkriva kako da iskočite iz mase i budete drugačiji od konkurencije.
Donesite nešto izuzetno
Većina poslodavaca tvrdi da su potpuno drugačiji od ostalih iz njihove branše. Ne smijete se zadržati samo na riječima već morate dokazati da imate nešto što drugi ne mogu da pruže. Posvetite se svojoj ideji dokle god ona ne postane nešto najoriginalnije u toj oblasti. Uvijek se možete koristiti starim trikovima kako biste potrošačima dali nešto drugačije, bilo da je riječ o popustima, usluzi, dodatnim poklonima…
Otkrijte njihove probleme
Većini firmi fale planovi i ciljevi za ostvarivanje. Ukoliko ste postavili ciljeve da prodate određenu količinu proizvoda kako biste zaradili određenu količinu novca, pogriješili ste. Ciljevi će vam pomoći da se fokusirate na stvari koje želite da postignete. Ukoliko želite da budete uspješni u svom poslu morate raditi po potrebama mušterija. Pronađite šta ih muči. Svako ima probleme po pitanju određenih proizvoda ili radnji, vi budite rješenje.
Fokusirajte se na kvalitet
Kada preduzetnik doživi uspjeh u pokretanju svog poslovanja često gleda kako da proširi svoju nišu poslovanja umjesto da se fokusira na poboljšanje onoga što već nudi. To ometa njegovu pažnju i rađa nove prepreke. Ono što je poenta jeste da budete izvanredni u jednoj, a ne prosječni u više oblasti. Kada se istaknete u jednoj oblasti ljudi će više vjerovati u vašu stručnost.
Imajte ličnost
Znanje i fokus su dvije osnovne stavke svakog uspješnog biznisa. Ukoliko ste startap vjerovatno ćete gledati u eksperte i raditi na način na koji oni rade. Nema sumnje da je potrebno da učite od njih, ali uvijek imajte na umu šta treba da radite potpuno drugačije, kako biste došli do različitosti i jedinstvenosti koju smo pomenuli. Zbog toga imajte ličnost. Gledajte kako rade veliki i razmišljajte kako to možete da implementirate na svoj način. Ne samo da ćete raditi stvari drugačije već će vaša usluga imati svoju posebnost.
Uvijek budite tu za svoje klijente
Vaš odnos sa klijentom se ne završava nakon njihove obavljene kupovine ili pružene usluge. Uvijek dajte dobru podršku ljudima koji su se opredijelili za vas i ostanite uz njih i nakon sklopljenog posla. Pokažite svoj kredibilitet, neka vam vjeruju i neka osjete povezanost sa vama. Neka vaše društvene mreže imaju dodatni sadržaj, namijenjen vašoj ciljnoj grupi, neka osjete da dobijaju od vas nešto više, nešto što drugi nemaju.