Sberbanka Banjaluka dobila je najviše ocjene u segmentima rasta svijesti o brendu, u oblasti uvođenja inovativnih tržišnih rješenja i za trend rasta povjerenja klijenata u njen ugled i poslovanje, prenosi Srna.
Iz Sberbanke je saopšteno da je Banka zadovoljna izvanrednim rezultatima koje je postigla u okviru istraživanja poslovanja banaka sa stanovništvom, koje je provela Agencija za istraživanje tržišta i javnog mnjenja-GFK za 2015. godinu.
GFK analiza je rangirala odnos klijenata prema bankama kroz njihovu svijest o brendu, korišćenja proizvoda i usluga, odnos klijenata i banke, te navika i ponašanja klijenata među stanovništvom čija je životna dob od 15 do 79 godina, a koje živi na teritoriji Republike Srpske.
Analiza GFK potvrdila je da Sberbanka Banjaluka bilježi veoma visok ugled i stepen povjerenja među klijentima.
Izvršni direktor Sberbanke Banjaluka Sandro Mihajlović istakao je da su u ovoj banci posebno zadovoljni činjenicom da je Sberbanka brend za samo tri godine tržišnog postojanja na ovim prostorima među stanovništvom zabilježio veliki rast.
„Svjesnost o brendu na kraju 2015. godine bila je za 180 odsto veća u odnosu na kraj 2013. godine. Ovo pokazuje da je i više nego očito da naš kreativni koncept, koji se zasniva na prijateljskoj i kućnoj atmosferi pozitivno prihvaćen od strane tržišta, što nam je omogućilo da značajno unaprijedimo svoju prepoznatljivost u odnosu na druge banke“, istakao je Mihajlović.
On je rekao da se Banka može pohvaliti činjenicom da je samo u 2015. godini dobila povjerenje skoro 20.000 novih klijenata, ističući da se visok nivo povjerenja u banku ogleda i u trendu rasta štednje građana, koji je dva puta veći od prosjeka sektora.
Jedan od najpozitivnijih pokazatelja ovog istraživanja za Sberbanku je rezultat ostvaren u segmentu inovativnosti, u okviru kojeg je banka prepoznata kao institucija koja neprekidno osluškuje potrebe klijenata i kroz uvođenje noviteta nastoji da udovolji potrebama klijenata.
„Koliko u segmentu uvođenja inovacija prednjačimo dovoljno govori činjenica da smo prva banka sa sjedištem u Republici Srpskoj koja je uvela mobilno bankarstvo i mogućnost beskontaktnog plaćanja na POS terminalima“, naveo je Mihajlović.
On je rekao da su tokom prošle godine u potpunosti redizajnirali njihovu veb stranicu prateći posljednje svjetske trendove, što je značajno olakšalo pristup svim informacijama o proizvodima i uslugama.
Za Sberbanku Banjaluka od velikog značaja je i to što ju je GFK tržišno istraživanje, između ostalog, prepoznalo kao modernu banku, sa profesionalnim zaposlenima, te banku koja se preporučuje prijateljima/poznanicima.
Mihajlović je izrazio zahvalnost svima za ukazano povjerenje, te poručio da će Sberbanka nastaviti da se razvija i usavršava, da bi svojim klijentima pružila najbolji mogući servis, ali i paletu proizvoda koja će odgovoriti na sve njihove finansijske potrebe.