Zilingo, singapurska modna platforma koji okuplja preko hiljadu trgovaca odjećom iz jugoistočne Azije približava se tržišnoj vrijednosti od milijarde dolara, piše Bloomberg.
Na čelu tog rastućeg azijskog online trgovca sjedi 27-godišnja djevojka Ankiti Bose.
Prije pet godina bila je tek mlada analitičarka u investicijskoj kompaniji Sequoia India s idejom za pokretanje modnog startupa, a u 2017. godini njen startup već je bilježio 1,8 miliona dolara prihoda.
Početkom februara su u njih 226 miliona dolara uložili i fondovi rizičnog kapitala Sequoia Capital i Temasek Holdings.
Inače, žene kao osnivači su u startup svijetu veoma rijetke. Gledajući kompanije od barem milijardu dolara vrijednosti, od 239 startupa diljem svijeta, žene se nalaze na čelu njih tek 23.
-Bili smo ekipa od 20 i nešto godina i nismo imali ništa osim sna koji smo odlučili slijediti, -kaže Bose prisjećajući se početaka kada se udružila sa svojim susjedom, softverskim inženjerom Dhruvom Kapoorom i preuzela rizik.
Dala je otkaz u kompaniji Sequoia India i u Zilingo uložila 30 hiljada dolara vlastite ušteđevine. Radila je tada i po 18 sati dnevno, kaže.
Pružali su u početku online platform malim trgovcima odjećom preko koje bi lakše dolazili do kupaca.
No, razvijanjem softvera uspjeli su direktno povezati dobavljače i tekstilne pogone od Bangladeša do Vijetnama.
Objava proizvoda na stranici je besplatna, a Zilingo svoje prihode ostvaruje naplaćujući proviziju između 10 i 20 posto na svaku narudžbu.
Inače, tržište online šopinga jugoistočne Azije koje je lani procijenjeno na 23 milijarde dolara, do 2025. godine premašit će i 100 milijardi dolara, procjenjuju analitičari Googlea-Temaseka, prenosi Bankar.