U ovoj godini JUB proslavlja jubilej od 20 godina postojanja u Bosni i Hercegovini i 143. godine svoga rada i postojanja. Ova godišnjica, kojom se mogu pohvaliti rijetke firme, bila je i povod za razgovor sa direktorom JUB-a za Bosnu i Hercegovinu Muhidinom Hrapovićem.
Matična kompanija u Sloveniji ima vrlo interesantnu istoriju a ime JUB prvi put se spominje još 1919. godine. Firma je prije rata držala 60 posto udjela na tržištu disperzijskih boja u bivšoj Jugoslaviji. Kako se poslovanje u BiH uklopilo u ovu priču?
Raspadom bivše države željeli smo da imamo kontinuirano prisustvo na BiH trgu te smo osnivanjem firme u Sarajevu u tome i uspjeli.
BiH je veoma značajno tržište za JUB jer su naši brendovi vrlo prepoznatljivi u BiH te se može reći da smo uspješno prebrodili složenost problema na svim novim tržištima pa tako i u BiH.
Kako poslujete u BiH: koliki je vaš udio na tržištu i jeste li zadovoljni svojom pozicijom?
Mi smo svakako najviše prisutni u programu boja za zidove a kvalitet naših fasada i keramičkog programa nam iz dana u dan daje sve snažniju poziciju na tržištu te se može reći da smo i u ovom segmentu među top 3 proizvođača u BiH.
Koje sve brendove zastupate?
Najpoznatiji brend je svakako JUPOL koji je sinonim za unutrašnje boje a što se potvrđuje stalnim medaljama za kvalitet i prepoznatljivost.Vrlo jaki brendovi su JUBIZOL (fasadni program) i HYDROSOL (keramički program).
Koliko radnika zapošljavate?
Trenutno imamo 21 uposlenika.
Poslujete u zemljama regije ali i dalje, u zemljama poput Rusije. Gdje je JUB sve prisutan?
JUB je prisutan sa svojim proizvodima u preko 40 zemalja. Najviše u Evropi koje je i najzahtjevnije tržište.
Kako ocjenjujete poslovni ambijent u BiH u odnosu na druga tržišta gdje kompanija posluje?
Poslovni ambijent u BiH je takav da imamo veliku konkurenciju u našoj djelatnosti a koja vrlo često na uštrb kvalitete obara cijene što svakako nije naša politika niti će ikada biti.
Njegujete visoke standarde poslovanja i dosta ulažete u inovacije i informacione tehnologije. Šta je trenutno najaktuelnije što JUB radi po tom pitanju?
Interno obrazovanje zaposlenih koje prati najsavremenija informaciona tehnologija kao i stalan rad na unapređenju naših proizvoda te uvođenju novih je naša poslovna misija od koje ne odustajemo.
Iza vas je 20 uspješnih godina. Šta je najvažnije za uspjeh i opstanak na tržištu?
Najvažnija je vjera u vlastite proizvode, kao i pažljivo osluškivanje tržišta te pravovremena reakcija na sve zahtjevnije potrebe naših potrošača.
Sve ovo izgleda malo romantično ali mi zaista živimo tim životom.