U petak je u organizaciji JP Autoceste FBiH održan Road Show na kojem su svim zainteresiranim konsultantima prezentirani projekti za dionice Ovčari – Tunel Prenj – Mostar sjever i Mostar sjever – Mostar jug.
Cilj događaja je upoznati sva zainteresirana poduzeća s tehničkim zahtjevima, rizicima, vremenskim i finansijskim okvirima na projektima.
Ovaj događaj prvotno je bio zakazan za mart 2020. godine, ali zbog pandemije korona virusa isti je otkazan.
Na Road Showu za Tunel Prenj učestvovalo je 17 zainteresovanih poduzeća.
Kako smo nedavno objavili, Tunel Prenj najveći i nazahtjevniji objekat na autocesti na koridoru 5C trebao bi se početi graditi u drugoj polovini naredne godine, a izgradnja tog tunela koji će biti jedan od tri najduža u Evropi planirano je da traje 6 godina. BiznisInfo podsjeća da se ranije pisalo da će tunel, kojeg nazivaju “kralj među tunelima”, biti dug preko 10 kilometara.
JP Autoceste FBiH će za finansiranje dionice Ovčari – Tunel Prenj – Mostar sjever koristiti sredstva iz zajma Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) u visini od 97,2 miliona eura i sredstva Evropske investicijske banke (EIB), u istom iznosu.
Preostala sredstva za projekt, čiji ukupni procijenjeni trošak iznosi 249,6 miliona eura, bit će osigurana iz grantova WBIF-a i vlastitih sredstava JP Autoceste FBiH.
Ukupni procijenjeni troškovi radova i konsultantskih usluga za novih 35 kilometara autoputa na tri dionice (Ovčari – Tunel Prenj, Tunel Prenj i Tunel Prenj – Mostar sjever) iznose 540 miliona eura.
Za dionicu Mostar sjever – Mostar jug zanimanje iskazalo 15 poduzeća.
Na dionici Mostar sjever – Mostar jug, ukupni procijenjeni troškovi izgradnje i nadzora iznose 197,2 miliona eura. Sredstva za ovu, 15 km dugu dionicu, osigurana su kod EBRD-a u visini od 60 miliona eura i kod komercijanih banaka u visini od 137,2 miliona eura.