Atlantic Grupa, jedna od vodećih regionalnih prehrambenih kompanija i vlasnik brenda Argeta, u prisustvu velikog broja medija, klijenata i prijatelja kompanije obilježila je 10. godina uspješne proizvodnje Argete u BiH. Delikatesni mesni namaz se počeo proizvoditi u Izoli 1957. godine, a od 2006. investicijom od 26 miliona eura pokrenuta je proizvodnja u savremeno opremljenoj tvornici u Hadžićima.
„Argeta je u BiH godinama brend br.1 ispred uspješnih internacionalnih brendova, a ta pozicija se gradila prvenstveno kvalitetom. Ponosni smo što smo tokom 10 godina, bh. tržište učinili jednim od najznačajnih tržišta za Argetu i važno strateško tržište za Atlantic Grupu u cjelini. Osluškujući potrebe naših potrošača i tržišne trendove, stalno smo razvijali naš proizvod, lansirali nove okuse i nalazili inovativne načine komunikacije s našim kupcima. Zahvaljuući tome, danas naših 115 uposlenih u fabrici u Hadžićima proizvodi Argeta mesne okuse kojima se, pored tržišta Bosne i Hercegovine, snabdijevaju tržišta Srbije, Kosova, Crne Gore, Makedonije, Albanije i UAE. “ – rekao je Enzo Smrekar, generalnidirektorstrateškogposlovnogprogramadelikatesninamazi Atlantic grupe.
Okupljanje je bila prilika za kratak pregled razvoja brenda od prve Argete, koja je bila samo kokošija pašteta, do današnjih 11 različitih receptura i okusa ovog delikatesnog namaza. Cjelokupan proces proizvodnje Argete certificiran je prema najvišim zahtjevima higijenske i opće ispravnosti, a proizvodnja Argeta namaza u pogonima u Hažićima izvodi se prema standardima HALAL; HACCAP, ISO 9001, ISO 14000, FSSC 22000, kao i BISONDE bonitetne izvrsnosti AAA. Prisutnima je kroz zanimljiv video prikazan razvoj kompanije, najznačajniji uspjesi, kao i priče dugogodišnjih uposlenika u Argeti, koji svakodnevni posao obavljaju stručno i s puno ljubavi i pažnje.
„Istrajnost u održvanju kvaliteta, inovativna tehnološka rješenja te kontinuirano ulaganje u poslovne vještine uposlenih rezultirali su izvrsnim kvalitetom proizvoda, koji se proizvode od najkvalitetnijih komada mesa i brižno biranih začina, dok paštete Argeta Junior za djecu ne sadrže aditive.U prošloj godini proizveli smo 56 miliona dozica Argete, a trend rasta nastavit ćemo i u budućnosti. Aktivnom saradnjom sa domaćim proizvođačima, Argeta doprinosi rastu i razvoju kompanija u BiH, što u konačnici donosi pozitivne poslovne rezultate za cjelokupnu bh. privredu. Podrška bh. proizvođačima najbolje se ogleda u procentu od 90% domaćih namirnica u procesu nastajanja naših mesnih namaza, što Argetu čini domaćim proizvodom, a od prošle godine na najprodavanijem okusima nalazi se bar kod 387.” – istaknuo je Samir Brodović, direktor proizvodnje Argeta d.o.o.
Argeta je u Bosni i Hercegovini poznata i po društveno odgovornom djelovanju, a proteklihgodinarealizirano je nizkorisnihi humanitarnih akcija prvenstveno usmjerenih na djecu u BiH. Mališani su kroz radionice, igru i zabavne aktivnosti educirani o ekologiji, pravilima i ponašanju u saobraćaju, o zdravim jutarnjim navikama, higijeni te važnosti doručka. Značajne su i aktivnosti provedene na unapređenju svakodnevice djece koja borave u SOS Dječijim selima,Zavodu Pazarić te saradnjom sa udruženjima Pomozi.ba, Hope and Homes for Children BiH, te udruženjem Obrazovanje gradi Bosnu i Hercegovinu.
”Najsretniji smo kada naše uspjehe dijelimo sa malim herojima koji su nerijetko naša najveća snaga i inspiracija za dobre i humane priče. Ovog puta odlučili smo pomoći rad Roditeljskih kuća u BiH koje se nalaze u Sarajevu i Banjoj Luci. Pripremili smo 100 000 komada posebno dizajniranog 3pack pakiranja Argete Junior Original, a od prodaje svakog pakiranja Argeta će odvojiti 10 kf za pomoć ovim dvjema ustanovama”– naglasila je Nataša Gaon Grujić, rukovoditeljica prodaje Argete u BiH.
Argeta doo Sarajevo svake godine podšku daje i najprestižnijem regionalnom Sarajevo Film Festivalu, a ove godine potpisan je sponzorski ugovor sa KK Bosna, u želji da se nekadašnjem Evropskom prvaku vrati stari sjaj.