Velike srpske kompanije koje učestvuju na Međunarodnom sajmu privrede u Mostaru žele da prošire poslovanje u BiH, pronađu poslovne partnere i povećaju investicije.
Tako, direktor za marketing i planiranje u Hbis grupi Srbije Jovan Ðorđević kaže da je Željezara Smederevo prvi put na tom sajmu ali da ima veoma dobru saradnju sa kupcima na ovom tržištu, te da im je namjera da povećaju saradnju i prošire je na nove kupce, prenio je Tanjug.
Navodeći da Željezara prodaje toplo i hladno valjane limove, kao i bijele limove, Ðorđević kaže da im je namjera da značajno povećaju obim prodaje na tržištu cijele BiH, u oba entiteta.
“U BiH postoji potreba za proizvodima naše željezare a zbog jake konkurencije mi se borimo prije svega dobrim kvalitetom”, kazao je Đorđević.
V.d. generalnog direktora beogradskog aerodroma “Nikola Tesla” Saša Vlaisavljević je kazao da već nekoliko godina posjećuje mostarski sajam, ali da je ove godine Srbija zemlja partner i da je zato došla u najjačem sastavu, a posebno kada je riječ o vazduhoplovstvu koje predstavljaju beogradski aerodrom i Air Serbia kao najbolji u regionu.
“Smatramo da imamo mnogo usluga u vazduhoplovstvu koje možemo pružiti, Air Serbia i mi”, naveo je Vlaisavljević.
Kaže da se beogradski aerodrom u proširivanju saradnje u regionu orijentisao na svoj školski, odnosno trening centar, koji je nadaleko poznat i u ovom delu Evrope jedan od najpoznatijih.
“Trenutno je naš trening centar vrlo aktivan u regionu i pokušavamo da prodamo naše usluge”, rekao je Vlaisavljević dodajući da aerodrom i Air Serbia pokušavaju da materijalizuju svoj liderski položaj u regionu.
Regionalni eksport menadžer za tržište BiH u “Bambiju” (Moji brendovi) Darko Krnetić je rekao da ta kompanija prvi put nastupa na sajmu u Mostaru, iako su građani BiH potrošači Bambija, prije svega “plazme”.
“Plazma” je, podsjetio je, najveći Bambijev brend, ali kompanija želi da se afirmiše u BiH i drugim proizvodima.
“Sajam je izuzetno posjećen i dobra je prilika za sve privrednike i razmjenu poslovnih ideja i mišljenja, tako da smo se vrlo rado odazvali pozivu. Mi smo dugo prisutni na tržištu BiH i radimo preko ovlašćenog distributera”, kazao je Krnetić.
Bambi, kaže, želi da poveća svoje prisustvo na tom tržištu i sajam je pravi način, te dodaje da je ta kompanija dvije godine sponzor Igre mladih u BiH.