Slovenija: Zlatna džezva otvara vrata drugim bh. proizvodima

0

Među bh. prehrambenim proizvodima koji su se probili na tržište Slovenije i postali traženi u toj zemlji jest i bosanska kafa.

Tako su se proizvodi bh. kompanije AS Group u protekle tri godine našli na policama svih većih trgovinskih lanaca u Sloveniji, a posebno je tražena bosanska kafa “Zlatna džezva”, izvještava Al Jazeera.

Sa „Zlatnom džezvom“ prisutni smo u svim značajnijim trgovinama na ovom tržištu, kao što su Mercator, Interspar, Lidl, E.Leclerc, Jager… Izvoz brandova AS Groupa u Sloveniju u protekle tri godine u konstantnom je rastu, a reakcije s ovog tržišta veoma su pozitivne. Pritom treba imati na umu da naši proizvodi na slovenskom tržištu konkuriraju vrlo snažnim globalnim i regionalnim brendovima, kaže Armin Hodžić iz AS Groupa.

Ova kompanija, dodaje, u posljednje tri godine ulagala je mnogo truda u distribuciju i marketing, a prodaja “Zlatne džezve” u prvih deset mjeseci ove godine jednaka je ukupnoj prodaji u cijeloj prošloj godini.

S tim u vezi, očekujemo rast prodaje „Zlatne džezve“ s krajem godine za približno 25 posto u odnosu na prošlu godinu. Lidl Slovenija veoma je zadovoljan prethodnom akcijom koju smo imali u oktobru, kada je „Zlatna džezva“ rasprodana u roku tri dana, tako da smo za početak iduće godine u januaru dogovorili novu akciju. „Zlatnom džezvom“ otvorili smo vrata i ostalim našim brendovima, tako da već radimo na pozicioniranju brendova „Tops“, „Vegy“, „Fruby“, „Klas jufke“, „Sprind pice“, kao i dubokozamrznuti program Klasa te drugih brendova, rekao je on.