Austrijski Spar i Violeta potpisali su ugovor zahvaljujući kojem će na policama Spara početkom aprila biti plasirani Violetini proizvodi. Ovim je Violeta postala prvi brand s ovih područja u neprehrambenoj kategoriji na austrijskom tržištu.
O saradnji sa Sparom ali i drugim temama danas je sa upravom Violete razgovarao austrijski ambasador, Njegova Ekselencija Martin Paamer. Ambasador Paamer je uz Petra Ćorluku, predsjednika Uprave Violete obišao novu tvornicu, upoznao se s načinom proizvodnje i testiranja dječjih pelena, tekućih deterdženata i omekšivača. Tom se prilikom i sam uvjerio u vrhunski standard njihovog poslovanja i proizvodnje.
Ambasador Paamer istakao je nakon posjete kako je izuzetno pozitivno iznenađen svime što je vidio u tvornici. Prema njegovim riječima, uspjeh kompanije veliki je doprinos bosanskohercegovačkom društvu. Dodao je kako je sada najbitnije stvoriti pozitivnu sliku o Bosni i Hercegovini i bh. proizvodima te je nadodao da će to biti prioritetna zadaća njegovog mandata.
Inače, Violeta je na tržištu Evropske Unije prisutna već duži niz godina, u Hrvatskoj imaju i proizvodnju, dok je u Sloveniji distribucija. Na poslovanje u Sloveniji i saradnju sa Intersparom koji je prepoznao njihovu kvalitetu su izuzetno ponosni, jer im je to otvorilo vrata za saradnju s austrijskim Sparom.
Kako je istaknuo Ćorluka, to je velik izazov ali i obaveza jer je konkurencija velika, potrošači su zahtjevniji, ali smatra kako su sve kriterije zadovoljili kako na bh. tržištu gdje imaju najveće udjele tako i na evropskom tržištu gdje se još probijaju.
„Za početak će to biti 10-15 kamiona koji će ići kao test za opipavanje pulsa austrijskih potrošača i o tome će ovisiti daljnja saradnja. Međutim nadamo se dobrim rezultatima. U planu je i intenzivno širenje na ostale zemlje regije“, poručili su iz kompanije.
Ćorluka se o svrnuo se i na novi zakon o porezu na dohodak, istakao kako svaka promjena djeluje loše, no kako se prihodi u budžet moraju ostvarivati. ali je spomenuo kako je velika obaveza na bh političarima da stvaraju bolji ambijent u državi, kako bi mogli privući strane investicije, stvoriti zemlju u kojoj će mladi ljudi htjeti ostati te im pružiti priliku za zaposlenje.