Komapnija Milkos, lider na bh. tržištu prehrambene industrije kada je riječ o mlijeku i mliječnim proizvodima, planira novi prodor na srbijansko tržište.
Firma je 2016. godine stopirala izvoz u ovu zemlju zbog takozvanih necarinskih barijera, odnosno zadržavanja proizvoda na graničnim prijelazima koji su znali biti po desetak dana.
Direktor Milkosa Adin Fakić zaključuje da će upravo povratak na tržiste Srbije kompanije biti jedan od primarnih ciljeva u bliskoj budućnosti.
– U narednom periodu planiramo da riješimo ovaj problem koji imamo sa Srbijom, tako da bi već sljedeće godine nekoliko naših proizvoda koje planiramo plasirati na ovo tržiste, moglo svoje mjesto naći na policama tržnih centara širom susjedne nam zemlje. Srbija ima veliki potencijal kao zemlja na čijem tlu naši proizvodi mogu uspjeti, tako da ćemo pokušati riješiti ovaj problem tzv. necarinskih barijera koje imamo, jer nam je želja ponovo plasirati naše proizvode u Srbiju, rekao je Fakić za Radiosarajevo.