Mercator je započeo proces takozvane monetizacije velikih tržnih centara po ubrzanom postupku na nivou cijele grupe, uključujući BiH, piše danas slovenski Dnevnik.
Monetizacija znači prodaju objekata koji se potom uzimaju pod najam od novog vlasnika, kako bi se dobio svježi kapital.
Informacija je potvrđena za Dnevnik iz Mercatora, iz kojeg je rečeno:
– Obećali smo da nećemo javno objavljivati detalje projekta. Rezultati projekta, koji će biti okončan ovog ljeta, bit će objavljeni nakon toga. Možemo otkriti da je 17 centara uključeno u projekt u Sloveniji, Hrvatskoj i BIH, rekli su iz Mercatora.
Kada je riječ o Sloveniji, prodaje se najveći Mercator u Šiškoj, koji se prostire na 30.000 kvadrata. Na prodaju je još sedam marketa u Sloveniji i to u mjestima Kranj, Jesenice, Koper.
U Zagrebu se prodaje slavni Super Konzum Radnička, jedan od najvećih Mercatorovih shopping centara na Balkanu. U projekat su uključeni i centri u Puli, Rijeci i Splitu koji su u vlasništvu Mercatora.
Kada je riječ o centrima u BiH, u projekat su uključeni najveći trgovinski centri u Sarajevu, Tuzli i Banjaluci.
Dnevnik piše da je trenutna situacija na tržištu nekretnina povoljna za Mercator. To pokazuje činjenica da je najveći tržni centar u Beogradu prodat za skoro 50 miliona eura.
Dnevnik navodi da su ponude za prodaju centara poslate različitim potencijalnim investitorima širom svijeta.