Građani BiH masovno su reagovali na apel radnika tuzlanske fabrike Dita i putem društvenih mreža na neki način im osigurali besplatnu reklamu, a kampanja se i dalje širi.
Sve je krenulo u četvrtak ujutro kada su su radnici Dite u razgovoru za Faktor rekli da nemaju novca za reklamu i da mogu samo pozvati građane da nađu njihove proizvode na policama.
Ovaj tekst je izazvao mnogo pažnje u javnosti. Prenijeli su ga brojni mediji, a hiljade ljudi ga je podijelilo na svom Facebook profilu čime su osigurali besplatnu reklamu za Ditu. Samo tekst sa Facebook stranice BiznisInfa je na svojim profilima podijelilo više od 850 građana.
Osim toga, brojna udruženja su se uključila u kampanju koja se uglavnom odvija putem društvenih mreža.
Udruženje poljoprivrednika Federacije BiH na svojoj Facebook stranici također je pozvalo građane da kupuju Ditine proizvode.
“Domaće je domaće, podržimo ih jer obično njihove proizvode zguraju negdje u ćopšak. Oni nemaju novac da plate bolju poziciju na policama marketa. KUPUJMO DOMACE”, poručili su iz ovog udruženja na svojoj Facebook stranici.
Komentari građana uglavnom idu u sličnom smjeru. Ditini proizvodi kvalitetom sigurno ne zaostaju za konkurencijom, ali tuzlanska kompanija ne može parirati velikim korporacijama koje ulažu ogomna sredstva u marketing i čiji su proizvodi mnogo bolje i više zastupljeni u marketima.
Osim toga, svi oni koji su koristili Ditine proizvode tvrde da su odlični i da više ne kupuju strane deterdžente.
Nadamo se da će Facebook kampanja barem malo nadomjestiti razliku u ulaganju u marketing i da će se odraziti na prodaju Ditinih proizvoda u narednom periodu.
(Izvor: BiznisInfo)