Kompanija Bingo je 2016. godine ostvarila porast prihoda od 13 posto, kazala je za Faktor Tatjana Paunoski, marketing menadžerica u firmi Bingo.
Ona nije iznijela konkretne brojke o visini prihoda kompanije u protekloj godini, pa će nam poslužiti ova računica:
Prema ranije objavljenom istraživanju koje je provela kompanija LRC (LRCBIS) iz Sarajeva, Bingo Tuzla imao je 2015. godine ukupne prihode 803 miliona KM.
Ukoliko su ti prihodi porasli za 13 posto, ispada da su dostigli cifru od oko 908 miliona KM.
Prema nedavno objavljenom istraživanju Euromonitora, Bingo je lani premašio hrvatski trgovinski lanac Konzum i postao lider na tržištu BiH. Portal BiznisInfo je prvi, još u septembru prošle godine, najavio da će se to desiti.
Glavne prednosti Binga su niske cijene i podrška domaćoj privredi.
(Autor: BiznisInfo)